روایت های اثربخش یک روانشناس

تلاش هایتان را از آنی که میخواهید باشید بردارید،تا خودتان باشید سپس آنی میشوید که واقعیت دارد

روایت های اثربخش یک روانشناس

تلاش هایتان را از آنی که میخواهید باشید بردارید،تا خودتان باشید سپس آنی میشوید که واقعیت دارد

همسر | مــادر
روانشناس | رویکرد شناختی رفتاری
دانش آموخته دانشگاه تهران
و یک مُهـــاجـــر


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
آه و وای و بیداد ذکر مدام من شده این روزها. فهمیدم چقدر بی صبرم و ناشکیبا. تمام وجودم مستاصل شده انگار نیرویی مرا به زیر میکشد . تا روی پایم می ایستم که کاری کنم سریع دلم به هم میپیچد و سرم به هر سو میچرخد . زور همه شان به من میچربد و مرا زنین می اندازند و باز روی زمین افقی میشوم. 
از غذاها متنفرم. قوت من این روزها 7 عدد بادام و مویز، ابمیوه، 7 عدد انجیر و الو، هویج پوست کنده دو عدد کوچک، زیتون 7 عدد و شبها انار سوره یوسف خوانده است. 
*نکته : تهیه و ارائه تمام موارد فوق به عهده همسر عزیزم میباشد. !!!!
ناهار پختنی کم میخورم . اسم غذا که می اید انگار بوی گندی به مشامم میرسد و میخواهد بالا بیاورم . یا گاهی که میبینم ادمها چقدر زیااد غذا میخورم بنظرم از حیوان صفتیشان است. فلسفه ام تغییر کرده. نوک قلشق نوک قاشق میخورم. هنوز عادت نکرم برای انها هم قرآن بخوانم.
*نکته: تهیه و ارائه ناهارها به عهده مادر شوهر میباشد. !!!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی