روایت های اثربخش یک روانشناس

تلاش هایتان را از آنی که میخواهید باشید بردارید،تا خودتان باشید سپس آنی میشوید که واقعیت دارد

روایت های اثربخش یک روانشناس

تلاش هایتان را از آنی که میخواهید باشید بردارید،تا خودتان باشید سپس آنی میشوید که واقعیت دارد

همسر | مــادر
روانشناس | رویکرد شناختی رفتاری
دانش آموخته دانشگاه تهران
و یک مُهـــاجـــر


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پست اول در گیر و دار وبلاگ داری

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ

سلام

همیشه فقط تا دلم میگرفت میخواستم بنویسم. جاییی بنویسم نه اینکه نوشته هایم را پاره پوره کنم . به ذهنم یک وبلاگ می آید که میتوانم بنویسم و خوانده شوم ! به خیالم فضای وبلاگ مثل اینستاگرام و تلگرام و اینجور جاها نیست که بازی سازی کند و هر بار حس کنم دارم مسحور افرادی میشوم که مرا نابود میکنند. به خیالم البته !

تا وبلاگ را ساختم سراغ یک قالب گشتم و آمدم کلی خوشگل سازی کنم . بعد دیدم اگر همش به این کارهای دخترانه مشغول شوم حرفم یادم میرود. الانم فک کنم یادم رفته . 

در توضیحات کمی درباره خودم نوشتم . 

تصمیم دارم طولانی ننویسم . ذهن انسان عادت کرده بی حوصلگی را !


در ادامه با بخش های جذاب تر یک موجود خودکاو سمج دیوانه آشنا میشویم .   (اینم از تبلیغات ماس مثلا !)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
یک روانشناس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی